Συνολικά 45.644 τούρκοι τουρίστες επισκέφτηκαν τη Σάμο από την αρχή του χρόνου έως τις 31/10. Πρόκειται για 14.299 περισσότερους, συγκριτικά με το ίδιο διάστημα πέρυσι (31.345).
Αυτό αναφέρει, μέσω Facebook, ο αντιπεριφερειάρχης Σάμου, Νίκος Κατρακάζος, που σημειώνει πως το νησί είναι "μια ανάσα από τις 50.000 (Τούρκους), δεδομένου ότι για πρώτη φορά τα δρομολόγια συνεχίζονται και κατά τη χειμερινή περίοδο.
Ο στόχος για 70.000 το 2018 νομίζω ότι είναι εφικτός.
Αν αναλογιστεί κανείς ότι το 2014 είχαμε 13.393 επισκέπτες, μπορεί να διαπιστώσει κανείς την εντυπωσιακή αύξηση.
Ο στόχος για 70.000 το 2018 νομίζω ότι είναι εφικτός.
Ως Περιφέρεια, μαζί με το Επιμελητήριο, οργανώνουμε «δεκαήμερο Σάμου» στη Σμύρνη τον Δεκέμβριο, με μια σειρά από έξυπνες δράσεις που θα φέρουν το νησί μας στο επίκεντρο της δημοσιότητας για αρκετές μέρες σε αυτή τη μεγάλη πόλη" καταλήγει ο κ. Κατρακάζος.
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου