ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!

Α. Κυρίτση: «Επιτέλους, έστω για μια φορά, σταθείτε στο ύψος των περιστάσεων»

Α. Κυρίτση: «Επιτέλους, έστω για μια φορά, σταθείτε στο ύψος των περιστάσεων»

Επιστολή παρέμβαση – διαμαρτυρία προς τον πρόεδρο του Περιφερειακού Συμβουλίου Βορείου Αιγαίου για τα θέματα της συνεδρίασης στις 13 Νοεμβρίου 2017, απέστειλε η κ. Αγλαΐα Κυρίτση επικεφαλής παράταξης «Βόρειο Αιγαίο – Γόνιμη Γραμμή».

Στην επιστολή που κοινοποιήθηκε και στην Περιφερειάρχη Β. Αιγαίου κ. Καλογήρου, η κ. Κυρίτση αναφέρει:

Αξιότιμε κ. πρόεδρε,

Είναι, τουλάχιστον, προκλητικό και ταυτόχρονα εξόχως αποδεικτικό της παντελούς ανικανότητας της περιφερειακής Αρχής, να συνεδριάζει ξανά το Π.Σ. την ερχόμενη Δευτέρα, 13 Νοεμβρίου, και να καλούμαστε για μια ακόμα φορά να συζητήσουμε τυπικά - διαχειριστικά θέματα, την ώρα που η πραγματικότητα θέτει με τον πιο επιτακτικό τρόπο την ημερήσια διάταξη.
Ειλικρινά είναι ν’ απορεί κανείς αν η κυρία περιφερειάρχης έχει μια έστω και μικρή επαφή με την πραγματικότητα.

Και μπορεί η περιφερειακή Αρχή να αδιαφορεί για ό,τι συμβαίνει στα νησιά μας και να καλύπτεται από τις δημόσιες σχέσεις, τους μισθούς και τα προνόμια που απολαμβάνει, αλλά αυτό που τελικά συμβαίνει σ’ αυτή εδώ την αίθουσα είναι ντροπή για όλους μας. Και το εννοώ ότι είναι ντροπή για όλους μας.

Η τακτική της περιφερειακής Αρχής πρέπει να καταγγελθεί με τον πιο δυνατό και αυστηρό τρόπο από όλους όσοι στο Π.Σ. αντιλαμβανόμαστε έστω και στο ελάχιστο για ποιο λόγο μας έστειλε εδώ με την ψήφο του ο λαός του Βορείου Αιγαίου.
Καλούμαστε λοιπόν πάλι σε μια συνεδρίαση για ζητήματα κυριολεκτικά της «πλάκας», ενώ η πραγματικότητα βράζει.

Και γίνομαι συγκεκριμένη:
1. Προσφυγικό: Τι περιμένετε για να συζητήσουμε το θέμα, να πάρουμε αποφάσεις και να δράσουμε; Δεν ντρέπεστε καθόλου για ό,τι συμβαίνει στον τόπο μας; Δεν είστε παρακολουθητές των εξελίξεων, είστε πολιτική Αρχή. Δεν βλέπετε τι γίνεται; Δεν ακούσατε εσείς τίποτα για τα αίσχη στην πλατεία Σαπφούς, με πρωταγωνιστή, μάλιστα, αντιδήμαρχο και πολιτευτή των ΑΝΕΛ; Οι σχεδόν καθημερινές βίαιες συμπεριφορές και πράξεις -δυστυχώς και αιρετών- και μάλιστα μόλις ένα 24ωρο μετά την απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου να ξεκινήσει κινητοποιήσεις κατά της ευρωπαϊκής πολιτικής του γεωγραφικού περιορισμού αλλά και της κυβερνητικής αδράνειας, δεν σημαίνουν για εσάς τίποτα;

Αντστοιχα όσα είδαμε και διαβάσαμε να συμβαίνουν στη Σάμο, όπου «κινήσεις πολιτών» κι ολόκληρες κοινότητες, θέλοντας να δημιουργήσουν κλίμα ανασφάλειας και ξενοφοβίας εμπόδισαν και εξακολουθούν να εμποδίζουν τη μετεγκατάσταση προσφύγων από τα κολαστήρια «φιλοξενίας» σε σπίτια με το επιχείρημα ότι κινδυνεύει η πολιτιστική τους ταυτότητα, δεν σας ανησυχούν, δεν σαν χτυπάνε κανένα καμπανάκι;

Οι άθλιες συνθήκες διαβίωσης των ανθρώπων δεν σας συγκινούν, δεν ενοχλούν την ανθρωπιά σας, δεν σας κάνουν να αισθάνεστε ντροπή; Δεν αντιλαμβάνεστε ότι στα νησιά μας λειτουργεί με ευθύνη συγκεκριμένων πολιτικών και ανθρώπων μια ωρολογιακή βόμβα; Αν και σήμερα δεν αποφασίσουμε και δεν δράσουμε άμεσα, πότε θα το κάνουμε;
Δεν συμφωνείτε ότι είναι άμεση και επιτακτική αυτή η συζήτηση, παρουσία αρμόδιων φορέων, εκπροσώπων δομών και κέντρων φιλοξενίας, προκειμένου να δρομολογήσουμε την περαιτέρω στάση μας ως Π.Σ. που πραγματικά εκπροσωπεί τους πολίτες της Περιφέρειας, συμπράττοντας, προωθώντας και επιλύοντας τα καθημερινά οξυμένα προβλήματα της περιοχής μας;

2. ΦΠΑ: Κάναμε μια συνεδρίαση, βγάλαμε ένα ψήφισμα και στις 7 Νοέμβρη ολοκληρώθηκε και παρουσιάστηκε η μελέτη των φορέων του νησιού που αποδεικνύει ότι η επικείμενη αύξηση του ΦΠΑ είναι καταστροφή για τα νησιά μας. Δεν θα πρεπε να συζητήσουμε τη μελέτη και να οργανώσουμε τα επόμενα ουσιαστικά βήματα; Είμαστε στα μέσα Νοέμβρη, σε ενάμιση μήνα το... πανηγύρι τελειώνει, πότε θα αντιδράσουμε, πότε θα κάνουμε κάτι, πέρα από την πληθώρα επιστολών που συνηθίζει να στέλνει η κ. Καλογήρου;. Λύσατε κάποιο θέμα με επιστολές, επαφές σε υπουργεία, φωτογραφίσεις και δελτία Τύπου;

3. Ευλογιά: Έστω και με μεγάλη καθυστέρηση κάναμε πριν μέρες μια πρώτη κουβέντα και αφού ως παράταξη από τις αρχές Σεπτέμβρη σας είχαμε κρούσει τον κώδωνα του κινδύνου. Και γι΄αυτό το θέμα δεν ακούσατε, δεν ξέρατε και, δυστυχώς, συνεχίζετε να μην ξέρετε, να μη βλέπετε, να μην ακούτε και να μην κάνετε κάτι. Εκτός, βέβαια, κι αν η παρέμβαση της περιφέρειας αρκείται στο να ζητά να μπουν οι κτηνοτρόφοι στο ταμείο ανεργίας.

4. Καρκίνωμα της ελιάς: Διαβάζουμε στον Τύπο ότι λαμβάνει ανησυχητική έκταση το καρκίνωμα της ελιάς. Το πρόβλημα παρατηρείται εντονότατο στον άξονα Κεραμειών – Αγιάσου, δηλαδή στις περιοχές του Ευεργέτουλα και της Αγιάσου, αλλά και μετά τα Κεραμειά προς τη Μυτιλήνη, όπως επίσης και στην περιοχή της Μόριας, ενώ υπάρχουν αναφορές και από τη Γέρα και κυρίως από ελαιοπαραγωγούς του Σκοπέλου. Είναι αυτό μείζον ζήτημα, δεν πρέπει να το συζητήσουμε αναλυτικά και να δούμε τι κάνουμε; Καταλαβαίνετε πόσο σημαντικό ζήτημα είναι; Και γι αυτό θα ρθείτε κατόπιν εορτής τάχα να νοιαστείτε;

Επιτέλους, σταθείτε στο ύψος που απαιτούν οι περιστάσεις και η πραγματικότητα. Έστω και μια φορά ξεπεράστε την υπαλληλική σας σχέση. Δεν είστε διεκπεραιωτές, είστε πολιτική Αρχή.
Τέλος καλούμε τα υπόλοιπα μέλη του Π.Σ. να πάρουν θέση στα ζητήματα που θέτουμε. Δεν επιτρέπεται με την ανοχή μας να γινόμαστε συνένοχοι της καταστροφικής ανεπάρκειας και της εξαιρετικά επικίνδυνης τακτικής που ακολουθεί η περιφερειακή Αρχή.

Είμαστε υπόλογοι απέναντι στο λαό του Βορείου Αιγαίου.


Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - ΕΝΑ ΚΙ ΕΝΑ news Βόρειο Αιγαίο

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ (από τα πρώτα)... ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΟ 1ki1 news ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 1ki1 news group MMS (modern media services) ME 1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΚΑΙ 100 "ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ" BLOGS ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ 1ki1 news ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ (ή όποιο άλλο όνομα της κάθε περιφέρειας).

ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΚΟΜΑ BLOGS ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ 1ki1 news!

ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PROJECT ΠΑΡΑ... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ BLOGGERS.

1ki1 News Group Video