ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!

Επιστολή Γ. Κυριαζή προς τον αν. υπ. ναυτιλίας για τα προβλήματα του μεταφορικού ισοδύναμου


Επιστολή με θέμα τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις με την διεκπεραίωση του μεταφορικού ισοδύναμου απέστειλε προς τον αναπληρωτή υπουργό ναυτιλίας και νησιωτικής πολιτικής, Νεκτάριο Σαντορινιό ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Σάμου, Γεώργιο Κυριαζή.

Στην επιστολή του αυτή ο κ. Κυριαζής αναφέρει αναλυτικά τα εξής:

"Κύριε Υφυπουργέ,

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε σχετικά με τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις με την διεκπεραίωση του Μεταφορικού Ισοδύναμου.

Σας παραθέτουμε τα παρακάτω προβλήματα που εντοπίστηκαν:

1. Το σημαντικότερο όλων είναι ότι για το τρίμηνο 01/07 έως 30/09, αν  δεν έχει γίνει ολική εξόφληση των παραστατικών ακόμα και της επιταγής  δεν μπορούν να επιδοτηθούν τα παραστατικά, κάτι για το οποίο ουδείς είχε  ενημερωθεί, παρά μόνο μετά την ενεργοποίηση την φάσης χρηματοδότησης  μέσα στον Οκτώβριο. Οι Επιχειρήσεις πληρώνουν τις μεταφορικές εταιρίες με επιταγές από 30 έως 60 ημέρες, άρα δεν είναι δυνατόν να έχει εισπραχτεί επιταγή ώστε να προσκομιστεί το «εξτρε» της τράπεζας.

2. Πολλές επιχειρήσεις έχουν πολλές μικρές φορτωτικές (κάτω των 25,00  ευρώ) τις οποίες το σύστημα δεν τις επιδοτεί και αυτό θα πρέπει να ληφθεί σοβαρά υπόψη.

3. Ο χρόνος υποβολής για την όλη διαδικασία του Μεταφορικού Ισοδύναμου είναι μικρός καθώς  δεν υπάρχει  εξοικείωση ακόμα για την ορθή χρήση του συστήματος.

4. Δεν έχουν δοθεί επαρκής οδηγίες για τα αρχεία που θα πρέπει να  αναρτηθούν και τι θα πρέπει να περιλαμβάνει σε κάθε στάδιο.

5. Για τα εισιτήρια πλοίων δεν υπάρχει εξοφλητική. Τα εισιτήρια είναι όλα  τοις μετρητοίς. Άρα θα πρέπει να μην απαιτείται και εξοφλητική.

6. Θα πρέπει να υπάρχει καλύτερη ενημέρωση της χρήσης του συστήματος ώστε και οι επιχειρήσεις να γνωρίζουν τι παραστατικά πρέπει να ζητούν από τις μεταφορικές κτλ, ώστε να γίνονται αποδεκτά από το σύστημα του Μεταφορικού Ισοδύναμου και να μην χάνεται η επιδότηση.

Παρόλο αυτά, κύριε Υφυπουργέ επανερχόμαστε στην αρχική πρότασή μας για την καλύτερη λειτουργία του Μεταφορικού Ισοδύναμου, η διεκπεραίωση θα έπρεπε να γίνεται μόνο από τις ναυτιλιακές εταιρίες. Οι ναυτιλιακές να αφαιρούν την επιδότηση απ ευθείας από το εισιτήριο και να την εισπράττουν εκείνες έτσι και θα έχουμε και μείωση της γραφειοκρατίας αλλά και η πλατφόρμα του Μεταφορικού Ισοδύναμου θα απασχολείται με  5-10 ναυτιλιακές εταιρίες και τις αιτήσεις τους και όχι με αιτήσεις χιλιάδων επιχειρήσεων του Βορείου Αιγαίου που θα κάνουν χρήση του.

Είμαστε στην διάθεσή σας".       

Αρχική δημοσίευση στο My Samos Blog: www.my-samos.blogspot.com




Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - ΕΝΑ ΚΙ ΕΝΑ news Βόρειο Αιγαίο

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ (από τα πρώτα)... ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΟ 1ki1 news ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 1ki1 news group MMS (modern media services) ME 1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΚΑΙ 100 "ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ" BLOGS ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ 1ki1 news ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ (ή όποιο άλλο όνομα της κάθε περιφέρειας).

ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΚΟΜΑ BLOGS ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ 1ki1 news!

ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PROJECT ΠΑΡΑ... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ BLOGGERS.

1ki1 News Group Video